OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

V kurzu se naučíte některé dovednosti pro zvládání stresu a získáte ucelený pohled na stresory ve vašem životě. Úspěch při zvládání stresu však dosáhnete vlastním tempem. Pro každého stres znamená něco jiného, avšak společné metody jak ho omezit přeci jen existují a jsou popsány níže.


Pojetí stresu.

Způsob, jakým o situaci přemýšlíme, říká hodně o našich pocitech. Náš postoj je mocný nástroj, a může ohromně snížit stres, aniž by nás to stálo korunu nebo více času.

Relaxační techniky a cvičení.

Každý ví, že máme odpočívat, ale mnozí z nás neví jak. Osvojte si několik relaxačních technik, včetně hlubokého dýchání, strečinku, a meditace.

Převzetí odpovědnosti.

Tolik toho máme, a tak málo času. Mnozí z nás považují toto tvrzení za naši každodenní mantru. Zjistěte, jak můžete vytěžit maximum z času, který máte, stejně jak si začít zjednodušovat život.

Sladění rodinného a pracovního života.

Máte děti doma, nebo pečujete o stárnoucí příbuzné? Pokud ano, znáte situace, že potřebujete být na dvou místech najednou. Je potřebné podrobně se zamyslet nad požadavky, které na vás jsou kladeny.

Stres při práci

Jak můžete zvládnout rostoucí pracovní zatížení? (Obdržíte pracovní materiály.)